
Корекцію порушень зору та мовлення педагоги здійснюють як під час занять, так і в повсякденному житті. Завдяки творчому підходу до кожного індивідуального, фронтального, чи підгрупового заняття; використання дидактичних ігор, корекційних вправ, різних видів гімнастики; тісній співпраці з вихованцями груп маємо гарні результати в кінці навчального року.
Забезпечують належний рівень корекційної роботи з дітьми вихователі логопедичних груп Форостян Любов Миколаївна, Здаєвська Людмила Дмитрівна, Рачковська Людмила Петрівна, Донченко Катерина Григорівна. Заняття, які проводять вихователі з дітьми відзначені змістовністю, великою кількістю наочного матеріалу, який симулює дітей до мовленнєвої практики, до розвитку психічних процесів. Відповідно до показників розвитку мовлення дітей на період їх випуску з груп, 92 % дітей мають повністю виправлене мовлення та 8 % дітей, які потребують часткової автоматизації окремих звуків та уточнення граматичних конструкцій.
В тісному взаємозв’язку з медиками дошкільного закладу працюють педагоги груп з порушенням зору – Черняєва Інна Миколаївна, Поляк Тетяна Юріївна, Цапун Раїса Степанівна, Присміцька Катерина Ігорівна. Весь педагогічний процес пронизаний корекційно-компенсаторною його спрямованістю, яка направлена на підняття гостроти зору у дітей та створення охоронного зорового режиму для дітей з вадами зору. Кожен вид діяльності, кожне навчальне заняття, окрім загальноосвітніх завдань, має корекційну спрямованість, що витікає з рекомендацій лікаря – офтальмолога.